Kava, vanduo, nagai ir smegenys

Kava

Jūs žinote tai, kaip turi būti? Jūs įsitikinęs, kad tai, ką darote ir tai, ką jums rekomenduoja, yra teisinga? Nebūkite toks tikras.

Jūs žinote tai, kaip turi būti? Jūs įsitikinęs, kad tai, ką darote ir tai, ką jums rekomenduoja, yra teisinga? Nebūkite toks tikras. Šiam pasaulyje iš tikro niekas nieko nežino, tačiau visi mano, kad žino. Ir kai, nepaisant viso jūsų žinojimo, jūs sergate, depresuojate, matote daugybės „žinančių“ degradaciją – tai tik rodo, kad žinojimas yra mitas, kuris anksčiau ar vėliau bus paneigtas ir pripažintas klaida. Apie tai rašo Britų dienraštyje „The Telegraph“, „British Medical Journal“ (2007.gruodis, Regenstrief Institute в Aaron Kerol, Reičel Vrimen)

Kava

Kava

Kažkas pasakė, kad kavą gerti kenksminga, tačiau, pasirodo, kavą gerti yra sveika tik nereikia jos balinti pienu, nes kepenys net kelis metus laiko šį junginį savyje. Ką daryti tiems, kurie mėgsta kavą su grietinėle? Palaukti, kol bus padaryti kiti moksliniai atradimai, kurie paneigs šį atradimą.
Kai kalba eina apie tyrimus, turėkite mintyje ir tai, kad dauguma kavos neigiamą poveikį įrodančių tyrimų neeliminavo fakto, kad tiriami asmenys ne tik gėrė kavą, bet ir rūkė, valgė mėsą, vartojo alkoholį.

Ir taip, kodėl kavą gerti blogai

• Kofeinas sukelia priklausomybę, o kavoje jo yra daug.
• Kava didina kraujospūdį, todėl turintiems šią ligą sukelia problemų.
• Kavoje esantys cheminiai komponentai erzina skrandį, didina sulčių rūgštingumą, gali sukelti virškinimo sutrikimus.
• Kava (net ir be kofeino) turi didelius kraujo krešėjimą įtakojančio vitamino K kiekius – tai žalinga žmonėms su širdies ligomis.
• Kava mažina miego kokybę.
• Kava gali sukelti cukraus kraujyje problemas.
• Kava suaktyvina peristaltiką, sumažina maistinių medžiagų perdavimą ir medžiagų įsisavinimą.
• Kava trukdo pagrindinių mineralų ir B grupės vitaminų įsisavinimui.
• Kava skatina dantų ėduonies vystymąsi.
• Kava skatina šlapimo išsiskyrimą.
• Kava gali sukelti naujagimių apsigimimus.
• Kava labiausiai pesticidais purškiama kultūra.

Mokslininkai visa tai jau paneigė ir atrado, kad:

• Kava didina intelektualinį aktyvumą, esant nuovargiui ar nuoboduliui.
• Kava didina sportuojančiųjų riebalų apykaitą, išlaiko smegenų aktyvumą, slopiną alkį.
• Kava slopina cholesterolio kaupimą ir mažina tulžies akmenų susiformavimą.
• Kava pasižymi kepenų cirozės riziką mažinančiu poveikiu.
• Kavai būdingos gaubtinės žarnos riziką mažinančios savybės.
• Kavai būdinga antioksidantinis poveikis, o tai sumažina Parkinsono ligos pasireiškimo tikimybę.
• Kavoje esantis teofilinas gali apsaugoti nuo astmos.
• Kava turi keturis kartus daugiau antioksidantų, nei žalioji arbata, antidepresantas, skatina protinę veiklą, gerina atmintį.
• Kofeinas išplečia smegenų arterijas ir gali padėti kovojant su migreną (visgi nereikia pamiršti, kad tas pats kofeinas kai kuriais atvejais gali ir sukelti migreną).
• Kava veikia kaip diuretikas, mažina inkstų akmenų susidarymo tikimybę.
• Dėl savo diuretinio poveikio kava taip pat mažina šlapimo pūslės vėžio tikimybę.
• Kavai, kai kuriais atvejais, priskiriamos antialerginės savybės.

Negerkite per daug vandens

O dar yra sakoma, kad po kavos verta išgerti daug vandens, bet ar tikrai? Medicinos universiteto Indianos ekspertai patikrino aksiomą, ar tikrai žmogui reikia išgerti kelis litrus vandens sveikatos ir odos grožio vardan, kaip rekomenduoja kosmetologai, ir pasirodo, kad tai visai nepadeda, o atvirkščiai - kenkia sveikatai. Amerikiečių tyrimai atskleidė, jog visai ne vanduo palaiko drėgmės balansą organizme - žmonės gauna pakankamai skysčių ir gerdami pieną, sultis, arbatą ar kavą. Be to, nauji duomenys apie sergančiuosius pabrėžia, kad gerti pernelyg daug vandens yra kenksminga. Taip kad, pildami į save butelius mineralinio, rizikuojate daugiau sau pakenkti, nei padėti.

Mirę yra mirę, jie neaugina nagų

Dauguma „sveiko“ gyvenimo mitų neturi jokių mokslininkių patvirtinimų, jie tiesiog sukurti pagal kieno tai nuomonę. Kaip ir mitas apie tai, jog numirėliams vis dar auga plaukai ir nagai. Štai ką sako teismo medicinos antropologas Williamas Maplesas: „Po mirties kūnas netenka skysčių, ir dėl džiuvimo proceso, arba desikacijos, oda plaukų ir nagų srityse gali imti trauktis. Tai stiprų įspūdį paliekantis vaizdas, tačiau jis neturi nieko bendra su tikrove. Iš tikrųjų tai tik prasimanymas“.. Efekto paslaptis – tai, kad po mirties oda susitraukia, nes pas mirusį nebeveikia jokia organizmo sistema.

Apie kojų plaukų skutimą

Dauguma moterų gali drąsiai skusti kojų plaukelius ir nebijoti, kad nuo to jie greičiau atauga ir darosi vešlūs. Tai dar vienas mitas. Mokslininkai nustatė, kad priešingai, nei mano dauguma žmonių, plaukai po nuskutimo neatauga greičiau ir neįgyja tamsesnio atspalvio. Vešlios „augmenijos“ įspūdis susidaro dėl to, kad ataugančių plaukų galiukai yra buki. Tuo tarpu plaukų, kurie nebuvo skutami, galiukai turi smailėjančius, kūgio formos galiukus. Plaukų depiliacija vašku, skirtingai nuo skutimo, plaukelius veikia kitaip: ataugantys plaukai yra retesni, nei prieš depiliaciją, nes jos metu visas plaukelis išraunamas su šaknimi.
Pasirodo, netiesa ir tai, kad skaitymas prietemoje gadina akis, rašo „The Telegraph“. Oftalmologai nustatė, kad dėl prasto apšvietimo akys gali tik laikinai nuvargti.

Smegenų pajėgumas

Kodėl gi žmonės taip dažnai prasimano visokių „negerumų“? Gal todėl, kad, kaip sakoma, jų smegenys dirba tik 10%? Ir vėl mitas! Pasak dienraščio, šį mitą paneigė smegenų traumas patyrusių pacientų stebėjimų duomenys. Pasirodo, tomografija padėjo nustatyti, kad žmogaus smegenyse nėra visiškai neaktyvių ar neveikiančių sričių. Viskas veikia, viskas dirba, ir nereikia teisintis, neva, mums ko nors trūksta.
Ruošė ww.sveikata.info

as tai pirmiausia tonussan

as tai pirmiausia tonussan ciumpu, kai noriu atsikratyti mieguistumo ir igauti jegu

Studentui, esi jaunas

Studentui, esi jaunas pensininkas :) tie vargšai prisipirkę naftos visiems gyvenimo atvėjams, vien ant jų ir gyvi :) tabletėmis susižadina apetitą ir tabletėmis maitinasi :)

Tadas portretas

toniku aukos

klausimas kaip atsakyti zmogui vaizdziai ir motyvuotai kad paaiskinti tonizuojanciu gerimu ir kitu pramones toniku pavoju organizmui? o tai cia vienas gere gere tonikus kolas ir visoki kitoki tonizuojanti slamsta ir is manes juokesi kai as sakiau kad neprotinga, o vakar ji isveze su greitaja ar tai sirdis sustojo ar ritmas issimuse as nezinau, bet vos vos atgaivino. nuejau aplankyti o jis man sako "tik nesakyk kad cia nuo toniku, nes man cia nuo darbo per daug dirbau"

2011.07.florantietis 50%
Nuoseklumas - saugumas

Ramybė portretas

Energetiniai gėrimai, tonikai, batonėliai

Manau neįtikinsi žmogui, nenorinčiam sveikatos, nes jis žalingų įpročių paveiktas, todėl geriausias patarimas ... palik jį patį sau, tegu gyvena, kaip nori. Suprantu, kai matai bučiulį, draugą, kuris žudosi maisto pramonės nuodingais produktais... yra šiurpoka stebėti, bet ką tu gali?
Na, o šiaip, visi tie energizuojantys gėrimėliai yra angliavandenių - cukraus, geriausiu atveju, o tai dažnai saldiklių.... ir kofeino mišiniai, plius - minus chemikatų privaryta tokių, kaip dažikliai, kvapai ir kiti nuodai, padedantys gėrimėlius 100 metų išlaikyti :) . hm,  viena panelė čia pas mus kovojo prieš kavą, išdėdama į šuns dienas geriančius ją, o pati ne tonikų nebepaeidavo nei į paskaitas nei į darbą.... Šių žmonių tikrovė kita, gal tau vertėtų irigi gyventi savo žmonių tikrovėje ir nebekiltų tokių scenų prieš akis?

Šiaip dar yra vadinami energizuojantys batonėliai, ten irgi daug cukraus baltymų, kofeinas, bet jeigu jau žmonės juos valgo, tai reiktų bent išsirinkti tokius, kuriuose yra tik natūralūs produktai ir dar žinoti, kad ten labai daug kalorijų ir 1 batonėlis prilygsta geriems pietums. Tad jeigu pavalgote pietus ir dar užsiskanijate batonėliu tai čia grynas viršsvorio šaltinis. Na, o jeigu batonėlis pusryčiams ar vakarienei, tai kaip ir vos ne per daug.....

Valgantiems apdorotą termiškai maistą reiktų bent jau vartoti tik natūralų be visokių chemikatų ir E tik iš natūralių produktų, be trašų ir be augimo hormonų......

Gyvenk lengvai, skaityk savo gyvenimo knygą ir tu visada eisi teisingu keliu.
Florantietė 97%




© Visos teisės į svetainėje esančią informaciją priklauso Sveikata.info autoriams. Kopijuoti, ar kitaip platinti svetainėje esančią informaciją be autoriaus leidimo griežtai draudžiama.
Nariams
Skype: Sveikata.info
Naujienų prenumerata
Nauji nariai
  • Raminta.Kai
  • Samor
  • varnelis79
  • adlim
  • mmeettiinnee
Apklausa
Jūsų seksualinis gyvenimas:
Naujausi komentarai
1 diena 4 valandos ago
2 dienos 15 valandų ago
3 dienos 21 valanda ago
4 dienos 19 valandų ago
4 dienos 19 valandų ago
5 dienos 23 valandos ago
6 dienos 22 valandos ago
1 savaitė 4 valandos ago
1 savaitė 16 valandų ago
1 savaitė 19 valandų ago
Pridėti į Favoritus Natūralus gyvenimas Facebook Natūralus gyvenimas Twitter
Dalinkis ir išsaugok